Mezinárodní odborná konference k 25. výročí založení základní školy profesora Zdeňka Matějčka v Mostě na téma expertní podpory v ZŠ
Článek informuje o mezinárodní odborné konferenci na téma expertní podpory v základní škole, kterou uspořádala Základní škola prof. Zdeňka Matějčka v Mostě k 25. výročí svého vzniku ve spolupráci s českou společností Dyslexie. Učitelé školy se dlouhodobě věnují studiu FIE (Feuersteinova metoda instrumentálního obohacení) a … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 15, č. 6 (2018), s. 47-51
- Témata:
- Fyzický popis:
- 5 ilustrací
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11469421 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180825080212.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180808s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.36 |2 MRF | ||
080 | |a 376.011.3-051 |2 MRF | ||
080 | |a 005.745 |2 MRF | ||
080 | |a 37.022 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Ajmová, Hana |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a International thematic conference marking the 25th anniversary of the foundation of Professor Zdeněk Matějček Primary School in Most, on the theme of expert support in the primary school |
245 | 1 | 0 | |a Mezinárodní odborná konference k 25. výročí založení základní školy profesora Zdeňka Matějčka v Mostě na téma expertní podpory v ZŠ / |c Hana Ajmová |
300 | |b 5 ilustrací | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Článek informuje o mezinárodní odborné konferenci na téma expertní podpory v základní škole, kterou uspořádala Základní škola prof. Zdeňka Matějčka v Mostě k 25. výročí svého vzniku ve spolupráci s českou společností Dyslexie. Učitelé školy se dlouhodobě věnují studiu FIE (Feuersteinova metoda instrumentálního obohacení) a tuto metodu pak využívají při výuce dětí, které trpí deficitem v kognitivní oblasti. Další metodou pro zlepšování mozkové činnosti dětí je laboratoř EEG biofeedback, kurz s názvem Pohybem se učíme (expertní podpora pomoci žákům při přetrvávajících primárních reflexech), norská vyučovací metoda GRUNNLAGET, tréninkový program náprav grafomotorických obtíží, péče o řečovou výchovu žáků a reedukační techniky pro nápravy poruch učení a chování. Článek obsahuje příspěvky jednotlivých přednášejících a doprovodný program. | ||
650 | 7 | |a škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a speciální škola | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a porucha učení | |
650 | 4 | |a porucha chování | |
650 | 4 | |a expertní systém | |
650 | 4 | |a vyučovací metoda | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a mentální handicap | |
650 | 4 | |a kognitivní vývoj | |
650 | 7 | |a grafomotorika |7 ph120600 |2 czenas | |
650 | 4 | |a nápravná výchova | |
650 | 4 | |a speciální pedagog | |
650 | 7 | |a konference |7 ph121795 |2 czenas | |
653 | 0 | |a Feuersteinova metoda instrumentálního obohacení |a biofeedback |a Grunnlaget | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 15, č. 6 (2018), s. 47-51 |q 15:6 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11469421 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001739613&local_base=ANL |