Opravdu víme, že jsou i nadaní žáci? : školy by se měly snažit vybudovat pro ně záchranný systém

To chci

Ve školách se věnuje pozornost hlavně hendikepovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Podpůrná opatření by se však měla vztahovat i na nadané děti. Na talentované děti často chybí čas, energie. Vzhledem k omezeným finančním prostředkům nejsou k dispozici ani žádné speciální pomůcky. Některé školy se snaží problém celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jaroslava Štefflová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 121, č. 22 (2018), s. 4-7
Témata:
Fyzický popis:
4 ilustrace

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11469364
003 czprnpk
005 20180911103050.0
007 ta
008 180801s2018 xr a||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.45  |2 MRF 
100 1 |a Štefflová, Jaroslava  |7 xx0022348  |4 aut 
242 1 0 |a Do we really know that there are also gifted pupils? :  |b schools should try to build a rescue system for them 
245 1 0 |a Opravdu víme, že jsou i nadaní žáci? :  |b školy by se měly snažit vybudovat pro ně záchranný systém /  |c Jaroslava Štefflová 
300 |b 4 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Ve školách se věnuje pozornost hlavně hendikepovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Podpůrná opatření by se však měla vztahovat i na nadané děti. Na talentované děti často chybí čas, energie. Vzhledem k omezeným finančním prostředkům nejsou k dispozici ani žádné speciální pomůcky. Některé školy se snaží problém řešit rozšířením nabídky mimoškolních aktivit nebo přidáním hodin navíc. Nedostatečné je i samotné vzdělávání učitelů, kteří neumí s talentovanými žáky pracovat. Děti tak často neposlouchají a nedávají pozor, protože je výuka nudí. Učitel by měl být schopen zaujmout celé spektrum dětí ve třídě. 
650 7 |a škola  |2 pedag 
650 4 |a žák 
650 4 |a učitel 
650 4 |a vztah učitel-žák 
650 4 |a nadaný 
650 7 |a talent  |7 ph116394  |2 czenas 
650 4 |a vysoce nadaný 
650 7 |a talent  |7 ph116394  |2 czenas 
650 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 4 |a podpora 
650 4 |a pomůcky žáka 
650 7 |a mimoškolní vzdělávání  |7 ph122883  |2 czenas 
650 7 |a vzdělávání učitelů  |7 ph158324  |2 czenas 
650 4 |a nedostatek 
650 4 |a pedagogická podpora 
650 4 |a schopnost 
650 4 |a diferenciace podle schopností 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
773 0 |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy  |d Praha : Josef Král 1883-  |x 0139-5718  |g Roč. 121, č. 22 (2018), s. 4-7  |q 121:22  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11469364 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001739608&local_base=ANL 

Podobné