Opravdu víme, že jsou i nadaní žáci? : školy by se měly snažit vybudovat pro ně záchranný systém
Ve školách se věnuje pozornost hlavně hendikepovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Podpůrná opatření by se však měla vztahovat i na nadané děti. Na talentované děti často chybí čas, energie. Vzhledem k omezeným finančním prostředkům nejsou k dispozici ani žádné speciální pomůcky. Některé školy se snaží problém … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 121, č. 22 (2018), s. 4-7
- Témata:
- Fyzický popis:
- 4 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11469364 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180911103050.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180801s2018 xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.45 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Štefflová, Jaroslava |7 xx0022348 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Do we really know that there are also gifted pupils? : |b schools should try to build a rescue system for them |
245 | 1 | 0 | |a Opravdu víme, že jsou i nadaní žáci? : |b školy by se měly snažit vybudovat pro ně záchranný systém / |c Jaroslava Štefflová |
300 | |b 4 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Ve školách se věnuje pozornost hlavně hendikepovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami. Podpůrná opatření by se však měla vztahovat i na nadané děti. Na talentované děti často chybí čas, energie. Vzhledem k omezeným finančním prostředkům nejsou k dispozici ani žádné speciální pomůcky. Některé školy se snaží problém řešit rozšířením nabídky mimoškolních aktivit nebo přidáním hodin navíc. Nedostatečné je i samotné vzdělávání učitelů, kteří neumí s talentovanými žáky pracovat. Děti tak často neposlouchají a nedávají pozor, protože je výuka nudí. Učitel by měl být schopen zaujmout celé spektrum dětí ve třídě. | ||
650 | 7 | |a škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a učitel | |
650 | 4 | |a vztah učitel-žák | |
650 | 4 | |a nadaný | |
650 | 7 | |a talent |7 ph116394 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vysoce nadaný | |
650 | 7 | |a talent |7 ph116394 |2 czenas | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a podpora | |
650 | 4 | |a pomůcky žáka | |
650 | 7 | |a mimoškolní vzdělávání |7 ph122883 |2 czenas | |
650 | 7 | |a vzdělávání učitelů |7 ph158324 |2 czenas | |
650 | 4 | |a nedostatek | |
650 | 4 | |a pedagogická podpora | |
650 | 4 | |a schopnost | |
650 | 4 | |a diferenciace podle schopností | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |d Praha : Josef Král 1883- |x 0139-5718 |g Roč. 121, č. 22 (2018), s. 4-7 |q 121:22 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11469364 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001739608&local_base=ANL |
Podobné
-
Jak správně předávat dítě ze školky
Jaroslava Štefflová
-
Kvalita školy se neměří jen soutěžemi: vizí liberecké ZUŠ je týmová práce
Tomáš Kolafa, 1963-