K jazykovým a stylizačním dovednostem budoucích češtinářů = on Language and Stylistic Competences of Future Teachers of Czech

To chci

Autoři prezentují výsledky sondy zaměřené na jazykovou a stylizační úroveň textů produkovaných studenty učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ a pro SŠ ve 2. ročníku navazujícího magisterského studia na PedF UK (říjen 2016 ve dvou kurzech didaktiky českého jazyka). Zaměřují se na předmětovou kompetenci v oblasti jazykové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Stanislav Štěpáník
Další autoři:
Radka Holanová, 1979-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Český jazyk a literatura. -- ISSN 0009-0786. -- Roč. 68, č. 5 (2017/2018), s. 230-238
Témata:
Popis jednotky:
Resumé angl.
Fyzický popis:
7 poznámek
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11468927
003 czprnpk
005 20190306171529.0
007 ta
008 180629s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 378  |x Vysoké školy  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 81'38  |2 MRF 
080 |a 378.014.61  |2 MRF 
080 |a 81'271  |2 MRF 
100 1 |a Štěpáník, Stanislav  |7 mzk2017959558  |4 aut 
245 1 0 |a K jazykovým a stylizačním dovednostem budoucích češtinářů =  |b on Language and Stylistic Competences of Future Teachers of Czech /  |c Stanislav Štěpáník, Radka Holanová 
300 |b 7 poznámek 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Autoři prezentují výsledky sondy zaměřené na jazykovou a stylizační úroveň textů produkovaných studenty učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ a pro SŠ ve 2. ročníku navazujícího magisterského studia na PedF UK (říjen 2016 ve dvou kurzech didaktiky českého jazyka). Zaměřují se na předmětovou kompetenci v oblasti jazykové a stylistické, konkrétně uplatněné v dovednosti psaní. Soubor 20 výsledných prací podrobili obsahové analýze, jež se soustředila na výsledky psaní, nikoli na průběh; k hodnocení byla použita kritéria pro maturitní písemnou práci z českého jazyka, aby bylo určité hodnoticí měřítko. V článku jsou podrobně rozpracovány výsledky a závěrem je řešena otázka, nakolik rozvoji stylizačních dovedností napomáhají studijní programy učitelství. 
650 7 |a pedagogická fakulta  |2 pedag 
650 4 |a student učitelství 
650 4 |a studijní program 
650 7 |a vysokoškolské studium  |7 ph127279  |2 czenas 
650 7 |a magisterské studium  |7 ph156688  |2 czenas 
650 7 |a čeština  |7 ph135292  |2 czenas 
650 7 |a stylistika  |7 ph126173  |2 czenas 
650 4 |a dovednost 
650 4 |a jazyková dovednost 
650 7 |a psaný projev  |7 ph182328  |2 czenas 
650 4 |a obsah výuky 
650 7 |a kurikulum  |7 ph115039  |2 czenas 
650 4 |a hodnocení studenta 
700 1 |a Holanová, Radka,  |d 1979-  |7 uk2011402696  |4 aut 
773 0 |t Český jazyk a literatura  |d Praha : Fraus, 1950-  |x 0009-0786  |g Roč. 68, č. 5 (2017/2018), s. 230-238  |q 68:5  |9 2017/2018 
910 |a ABA012  |x kpw11468927 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001729560&local_base=ANL 

Podobné