Co by mělo zvládat dítě, které nastupuje do MŠ?
Hovoří psycholožka, která pracuje jako speciální pedagožka v dětském centru. Za nejvhodnější pro vstup do školky považuje dobu po třetím roce věku dítěte. V té době již mají děti chuť vyzkoušet si vlastní vůli a tedy i chuť k odpoutání. Dítěti pomáhá schopnost bez větších problémů udržet čistotu, samostatnost ve stravování, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 25, č. 6 (červen) (2018), s. 14
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11468515 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180702104554.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180611s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.24 |2 MRF | ||
080 | |a 37-053.3 |2 MRF | ||
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 373.2.011.3-051 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Faltysová, Erika |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a What should be abilities of a child entering kindergarten |
245 | 1 | 0 | |a Co by mělo zvládat dítě, které nastupuje do MŠ? / |c Erika Faltysová |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Hovoří psycholožka, která pracuje jako speciální pedagožka v dětském centru. Za nejvhodnější pro vstup do školky považuje dobu po třetím roce věku dítěte. V té době již mají děti chuť vyzkoušet si vlastní vůli a tedy i chuť k odpoutání. Dítěti pomáhá schopnost bez větších problémů udržet čistotu, samostatnost ve stravování, malá potřeba pomoci s oblékáním, motorické dovednosti a zdraví. Mohou však nastat adaptační potíže, které je vždy třeba důkladně rozebrat. Pozor na svévolné stanovování diagnóz ze strany učitelek. Jinak jsou však na pedagogy kladeny vysoké nároky. Vztah k jednotlivým dětem se vždy tvoří teprve časem. Výhoda používání rituálů - čehokoliv, co přináší radost. | ||
650 | 7 | |a malé dítě |2 pedag | |
650 | 4 | |a předškolní dítě | |
650 | 4 | |a předškolní věk | |
650 | 4 | |a mateřská škola | |
650 | 4 | |a školní adaptace | |
650 | 4 | |a samostatnost | |
650 | 7 | |a vůle |7 ph127403 |2 czenas | |
650 | 4 | |a učitelka | |
650 | 4 | |a zvyk | |
653 | 0 | |a věk 3 |a vstup do mateřské školy | |
773 | 0 | |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách |d Praha : Portál, 1993- |x 1210-7506 |g Roč. 25, č. 6 (červen) (2018), s. 14 |q 25:6 (červen) |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11468515 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001729488&local_base=ANL |
Podobné
-
Učíme děti lásce ke knihám
Erika Faltysová
-
Hledání vlastní hodnoty a (ne)soutěžení
Erika Faltysová
-
Adaptace, aneb, Přizpůsobení se novým podmínkám
Erika Faltysová
-
Proč se sbírají ořechy?, aneb, Rozvoj vnímání
Erika Faltysová
-
Výchova ke hře a hračky
Erika Faltysová