Co by mělo zvládat dítě, které nastupuje do MŠ?

To chci

Hovoří psycholožka, která pracuje jako speciální pedagožka v dětském centru. Za nejvhodnější pro vstup do školky považuje dobu po třetím roce věku dítěte. V té době již mají děti chuť vyzkoušet si vlastní vůli a tedy i chuť k odpoutání. Dítěti pomáhá schopnost bez větších problémů udržet čistotu, samostatnost ve stravování, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Erika Faltysová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 25, č. 6 (červen) (2018), s. 14
Témata:
Fyzický popis:
1 ilustrace

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11468515
003 czprnpk
005 20180702104554.0
007 ta
008 180611s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.24  |2 MRF 
080 |a 37-053.3  |2 MRF 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a 373.2.011.3-051  |2 MRF 
100 1 |a Faltysová, Erika  |4 aut 
242 1 0 |a What should be abilities of a child entering kindergarten 
245 1 0 |a Co by mělo zvládat dítě, které nastupuje do MŠ? /  |c Erika Faltysová 
300 |b 1 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Hovoří psycholožka, která pracuje jako speciální pedagožka v dětském centru. Za nejvhodnější pro vstup do školky považuje dobu po třetím roce věku dítěte. V té době již mají děti chuť vyzkoušet si vlastní vůli a tedy i chuť k odpoutání. Dítěti pomáhá schopnost bez větších problémů udržet čistotu, samostatnost ve stravování, malá potřeba pomoci s oblékáním, motorické dovednosti a zdraví. Mohou však nastat adaptační potíže, které je vždy třeba důkladně rozebrat. Pozor na svévolné stanovování diagnóz ze strany učitelek. Jinak jsou však na pedagogy kladeny vysoké nároky. Vztah k jednotlivým dětem se vždy tvoří teprve časem. Výhoda používání rituálů - čehokoliv, co přináší radost. 
650 7 |a malé dítě  |2 pedag 
650 4 |a předškolní dítě 
650 4 |a předškolní věk 
650 4 |a mateřská škola 
650 4 |a školní adaptace 
650 4 |a samostatnost 
650 7 |a vůle  |7 ph127403  |2 czenas 
650 4 |a učitelka 
650 4 |a zvyk 
653 0 |a věk 3  |a vstup do mateřské školy 
773 0 |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách  |d Praha : Portál, 1993-  |x 1210-7506  |g Roč. 25, č. 6 (červen) (2018), s. 14  |q 25:6 (červen)  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11468515 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001729488&local_base=ANL 

Podobné