Zkoumáme ohřívání a chladnutí
Příspěvek se věnuje některým miskoncepcím žáků z oblasti termiky spojeným s chladnutím a ohříváním látek, jež byly zjištěny po vyhodnocení testů výzkumu miskoncepcí z oblasti termiky u českých středoškoláků (autor Michal Čečák; školní rok 2014/2015). Nabízí také experimentální aktivity, které mohou pomoci zjištěné miskoncepce … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Matematika, fyzika, informatika : časopis pro výuku na základních a středních školách. -- ISSN 1210-1761. -- Roč. 27, č. 2 (2018)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Zpracováno z komerčně dostupné elektronické verze
- Fyzický popis:
- 1 poznámka, 1 tabulka, 1 příloha, 3 ilustrace
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 3
:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Neznámá dostupnost | Plný text | Neznámý |
Podobné
-
Prekoncepce studentů o síle a pohybu. [Část] 1
Dita Čížková
-
Prekoncepce studentů o síle a pohybu
Dita Čížková
-
Výsledky českých žáků v šetření PISA 2015
Dana Mandíková
-
Elektronická sbírka řešených úloh z fyziky
Zdeňka Koupilová
-
Představy žáků o elektrickém proudu a napětí
Dana Mandíková