Jen čtení před spaním nestačí
Povídání o čtenářské pregramotnosti s PhDr. Veronikou Laufkovou. Co je to čtenářská pregramotnost. Nutnost podnětného čtenářského prostředí. Pro mateřské školy se doporučuje čtení propojené se zážitky, dramatizací, s pomocí prstových panáčků apod. Dětem lze nejen předčítat, ale i vyprávět, využívat interaktivní čtení, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 25, č. 3 (březen) (2018), s. 8-10
- Témata:
- Fyzický popis:
- 3 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000caa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11467082 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180320144203.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180312s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |2 Konspekt |9 12 | |
080 | |a 028.6 |2 MRF | ||
080 | |a 028.6-053.4 |2 MRF | ||
080 | |a 82-93 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Laufková, Veronika |7 jo2013800430 |4 ive | |
242 | 1 | 0 | |a Bed-time reading is simply not enough |
245 | 1 | 0 | |a Jen čtení před spaním nestačí / |c Veronika Laufková ; [Autor interview] Marie Těthalová |
300 | |b 3 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Povídání o čtenářské pregramotnosti s PhDr. Veronikou Laufkovou. Co je to čtenářská pregramotnost. Nutnost podnětného čtenářského prostředí. Pro mateřské školy se doporučuje čtení propojené se zážitky, dramatizací, s pomocí prstových panáčků apod. Dětem lze nejen předčítat, ale i vyprávět, využívat interaktivní čtení, číst s doprovodnými gesty a pohyby. Nejdůležitější pro děti k získání zájmu o knihy je vzor dospělých - z rodiny, ale i pokud si někdo čte v parku, v dopravním prostředku apod. Důležité je také podporovat čtenářskou gramotnost u mužů - čtou výrazně méně než ženy, a dětem tak čte většinou matka. | ||
650 | 7 | |a dítě |2 pedag | |
650 | 7 | |a porozumění textu |7 ph1126914 |2 czenas | |
650 | 7 | |a čtenářství |7 ph222812 |2 czenas | |
650 | 4 | |a kniha | |
650 | 4 | |a předškolní věk | |
650 | 4 | |a předškolní dítě | |
650 | 4 | |a interakce | |
650 | 4 | |a dramatizace | |
650 | 4 | |a pohyb | |
650 | 7 | |a gesto |7 ph211779 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vzor | |
650 | 4 | |a výchovné působení | |
653 | 0 | |a předčítání |a předčtenářská gramotnost | |
700 | 1 | |a Těthalová, Marie, |d 1967- |7 js20080229020 |4 ivr | |
773 | 0 | |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách |d Praha : Portál, 1993- |x 1210-7506 |g Roč. 25, č. 3 (březen) (2018), s. 8-10 |q 25:3 (březen) |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11467082 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709486&local_base=ANL |
Podobné
-
V Británii se na chodníky nekreslí
Marie Těthalová, 1967-
-
Školní hodnocení z pohledu žáků
Veronika Laufková
-
Přijímačky 2012 : praktická příloha pro rodiče budoucích primánů
Dana Tvrďochová
-
Pedagog musí vědět, co s dětmi bude dělat
Hana Švejdová