Jen čtení před spaním nestačí

To chci

Povídání o čtenářské pregramotnosti s PhDr. Veronikou Laufkovou. Co je to čtenářská pregramotnost. Nutnost podnětného čtenářského prostředí. Pro mateřské školy se doporučuje čtení propojené se zážitky, dramatizací, s pomocí prstových panáčků apod. Dětem lze nejen předčítat, ale i vyprávět, využívat interaktivní čtení, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Veronika Laufková
Další autoři:
Marie Těthalová, 1967-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 25, č. 3 (březen) (2018), s. 8-10
Témata:
Fyzický popis:
3 ilustrace

:


MARC

LEADER 00000caa a2200000 i 4500
001 kpw11467082
003 czprnpk
005 20180320144203.0
007 ta
008 180312s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 028  |x Čtení. Četba  |2 Konspekt  |9 12 
080 |a 028.6  |2 MRF 
080 |a 028.6-053.4  |2 MRF 
080 |a 82-93  |2 MRF 
100 1 |a Laufková, Veronika  |7 jo2013800430  |4 ive 
242 1 0 |a Bed-time reading is simply not enough 
245 1 0 |a Jen čtení před spaním nestačí /  |c Veronika Laufková ; [Autor interview] Marie Těthalová 
300 |b 3 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Povídání o čtenářské pregramotnosti s PhDr. Veronikou Laufkovou. Co je to čtenářská pregramotnost. Nutnost podnětného čtenářského prostředí. Pro mateřské školy se doporučuje čtení propojené se zážitky, dramatizací, s pomocí prstových panáčků apod. Dětem lze nejen předčítat, ale i vyprávět, využívat interaktivní čtení, číst s doprovodnými gesty a pohyby. Nejdůležitější pro děti k získání zájmu o knihy je vzor dospělých - z rodiny, ale i pokud si někdo čte v parku, v dopravním prostředku apod. Důležité je také podporovat čtenářskou gramotnost u mužů - čtou výrazně méně než ženy, a dětem tak čte většinou matka. 
650 7 |a dítě  |2 pedag 
650 7 |a porozumění textu  |7 ph1126914  |2 czenas 
650 7 |a čtenářství  |7 ph222812  |2 czenas 
650 4 |a kniha 
650 4 |a předškolní věk 
650 4 |a předškolní dítě 
650 4 |a interakce 
650 4 |a dramatizace 
650 4 |a pohyb 
650 7 |a gesto  |7 ph211779  |2 czenas 
650 4 |a vzor 
650 4 |a výchovné působení 
653 0 |a předčítání  |a předčtenářská gramotnost 
700 1 |a Těthalová, Marie,  |d 1967-  |7 js20080229020  |4 ivr 
773 0 |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách  |d Praha : Portál, 1993-  |x 1210-7506  |g Roč. 25, č. 3 (březen) (2018), s. 8-10  |q 25:3 (březen)  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11467082 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709486&local_base=ANL 

Podobné