Engagement v českých školách
Článek navazuje na předchozí díl Řízení školy (1/2018), kdy autor vyložil význam novotvaru z oblasti řízení lidských zdrojů - pojem engagement. V předloženém článku se zaměřuje na výsledky výzkumu společnosti Gallup, která měří spokojenost a angažovanost zaměstnanců (engagement) už přes 30 let. Je uvedena metodika výzkumu Q12, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 15, č. 2 (2018), s. 28-30
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace, 5 poznámek
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 2
:
MARC
LEADER | 00000caa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11467028 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180307123121.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180307s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 331 |x Práce |2 Konspekt |9 4 | |
080 | |a 37.014.6 |2 MRF | ||
080 | |a 331.101.3 |2 MRF | ||
080 | |a 001.8 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Voda, Jan |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Engagement in Czech schools |
245 | 1 | 0 | |a Engagement v českých školách / |c Jan Voda |
300 | |b 1 ilustrace, 5 poznámek | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 2 | ||
520 | |a Článek navazuje na předchozí díl Řízení školy (1/2018), kdy autor vyložil význam novotvaru z oblasti řízení lidských zdrojů - pojem engagement. V předloženém článku se zaměřuje na výsledky výzkumu společnosti Gallup, která měří spokojenost a angažovanost zaměstnanců (engagement) už přes 30 let. Je uvedena metodika výzkumu Q12, kdy byly vytvořeny základní vzorce a výzkumné nástroje zachycující podstatu úspěšného pracoviště. V roce 2015/2016 byla na katedře primární pedagogiky Pedagogické fakulty UK realizována výzkumná sonda, která měla za cíl ověřit možnost uplatnění metody Q12 při výzkumu engagementu v českých školách. Výsledky výzkumu a metoda Q12 jako evaluační nástroj pro ředitele škol. | ||
648 | 4 | |a 2015/2016 | |
650 | 7 | |a škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 4 | |a učitel | |
650 | 4 | |a ředitel školy | |
650 | 4 | |a pedagogická fakulta | |
650 | 7 | |a pedagogický výzkum |7 ph124017 |2 czenas | |
650 | 4 | |a pracovní postoj | |
650 | 7 | |a motivace |7 ph115358 |2 czenas | |
650 | 4 | |a kvalita vyučování | |
650 | 4 | |a výkonnost | |
650 | 4 | |a spokojenost v povolání | |
650 | 4 | |a metoda výzkumu | |
650 | 4 | |a program výzkumu | |
650 | 4 | |a výsledek výzkumu | |
653 | 0 | |a angažovanost |a strategický cíl školy | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 15, č. 2 (2018), s. 28-30 |q 15:2 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11467028 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709481&local_base=ANL |