Podpůrná opatření bez rozdílu : proti omezení financování asistentů pedagoga ve speciálních školách se peticí ozvali i rodiče
Na financování podpůrných opatření, zejména asistentů pedagoga pro žáky ve speciálních školách, mají jiný názor kraje a speciální školy, které se odkazují na § 16 odst. 9 školského zákona, a ministerstvo školství. Rodiče dětí vzdělávaných ve speciálních školách sepsali petici, ve které žádají garantování stejného nároku … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 121, č. 4 (2018), s. 16-20
- Témata:
- Fyzický popis:
- 3 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000caa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11467021 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180327091802.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180306s2018 xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.014.543 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 373 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Švancar, Radmil |7 xx0168089 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Support measures without distinction : |b petition of parents against the limitation of the funding of the teacher's assistants in special schools |
245 | 1 | 0 | |a Podpůrná opatření bez rozdílu : |b proti omezení financování asistentů pedagoga ve speciálních školách se peticí ozvali i rodiče / |c Radmil Švancar |
300 | |b 3 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Na financování podpůrných opatření, zejména asistentů pedagoga pro žáky ve speciálních školách, mají jiný názor kraje a speciální školy, které se odkazují na § 16 odst. 9 školského zákona, a ministerstvo školství. Rodiče dětí vzdělávaných ve speciálních školách sepsali petici, ve které žádají garantování stejného nároku na podpůrná opatření pro všechny děti, bez ohledu na typ školského zařízení, kde se vzdělávají. Názory autorek petice, zastupitelů krajů i škol. | ||
650 | 7 | |a financování |2 pedag | |
650 | 4 | |a ministerstvo školství | |
650 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas | |
650 | 4 | |a postižený | |
650 | 7 | |a speciální školství |7 ph125901 |2 czenas | |
650 | 4 | |a asistent | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a dítě | |
650 | 7 | |a rodiče |7 ph125185 |2 czenas | |
650 | 4 | |a přidělení finančních prostředků | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a asistent pedagoga |a podpůrná opatření |a petice | |
773 | 0 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |d Praha : Josef Král 1883- |x 0139-5718 |g Roč. 121, č. 4 (2018), s. 16-20 |q 121:4 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11467021 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709479&local_base=ANL |