Montessori pro inkluzi
Podle předsedy Českomoravské psychologické společnosti Jaroslava Šturmy je montessoriovský způsob myšlení nejlepší přirozenou cestou a východiskem zdravé inkluze. Článek informuje o Mezinárodním diplomovém kurzu Montessori terapie - Montessori pro inkluzi, který probíhá od 5. 3. 2018 do 6. 12. 2019. Kurz staví na terénní práci a intenzivní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 25, č. 4 (duben) (2018), s. 12-13
- Témata:
- Fyzický popis:
- 3 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11467617 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180417085602.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180411s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 37(Montessori, M.) |2 MRF | ||
080 | |a (075.4) |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.4 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Chvátalová, Helena, |d 1953- |7 nlk20010095565 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Montessori for inclusion |
245 | 1 | 0 | |a Montessori pro inkluzi / |c Helena Chvátalová |
300 | |b 3 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Podle předsedy Českomoravské psychologické společnosti Jaroslava Šturmy je montessoriovský způsob myšlení nejlepší přirozenou cestou a východiskem zdravé inkluze. Článek informuje o Mezinárodním diplomovém kurzu Montessori terapie - Montessori pro inkluzi, který probíhá od 5. 3. 2018 do 6. 12. 2019. Kurz staví na terénní práci a intenzivní praxi s dětmi, při kterých budou účastníci tříbit své pozorovací schopnosti a dovednosti. Pak vytvoří na základě vlastní praxe manuál ověřených námětů a pomůcek, se kterým budou schopny pracovat všechny děti. Představena je i známá montessoriovská pedagožka z Mnichova, Lore Anderlik. | ||
600 | 1 | 7 | |a Montessori, Maria, |d 1870-1952 |7 jn19990005798 |2 czenas |
648 | 4 | |a 2018-2019 | |
650 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 pedag | |
650 | 4 | |a kurs | |
650 | 7 | |a pedagogika |7 ph115703 |2 czenas | |
650 | 4 | |a postižený | |
650 | 4 | |a pozorování | |
650 | 4 | |a dovednost | |
650 | 4 | |a praxe | |
650 | 4 | |a příručka | |
650 | 4 | |a montessoriovský systém | |
653 | 0 | |a pomůcka |a inkluze |a inkluzivní pedagogika | |
773 | 0 | |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách |d Praha : Portál, 1993- |x 1210-7506 |g Roč. 25, č. 4 (duben) (2018), s. 12-13 |q 25:4 (duben) |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11467617 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709398&local_base=ANL |
Podobné
-
Montessori nejen na prvním stupni základní školy
Markéta Olbertová
-
Stop šikaně ve škole!
Helena Chvátalová, 1953-
-
Od reformní pedagogiky k rozvíjející pedagogice : slovo závěrem
Harald Eichelberger
-
Koncepce M. Montessori - teorie a praxe v dalším vzdělávání učitelů
Dana Kasperová, 1974-
-
Vzdělávací program Montessori - nabídka pro všechny děti
Jitka Brunclíková