Charakteristika výsledků písemných maturitních prací z českého jazyka = Characteristics of the results of the graduation essays in Czech
V článku je prezentována analýza maturitních prací z českého jazyka vytvořených žáky Gymnázia Strakonice ve školním roce 2016 a 2017 se zaměřením na rozbor hodnocení těchto prací. Výsledky prací strakonického gymnázia jsou zároveň porovnány s výsledky celorepublikovými. V roce 2016 byly práce hodnoceny na příslušných středních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Český jazyk a literatura. -- ISSN 0009-0786. -- Roč. 68, č. 4 (2017/2018), s. 157-168
- Témata:
- Popis jednotky:
- Resumé angl.
- Fyzický popis:
- 7 tabulek, 2 grafy, 7 poznámek
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11467612 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20190306171447.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180411s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 373.5 |x Střední školy |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.091.275 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.279.7 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Rysová, Květa |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Charakteristika výsledků písemných maturitních prací z českého jazyka = |b Characteristics of the results of the graduation essays in Czech / |c Květa Rysová |
300 | |b 7 tabulek, 2 grafy, 7 poznámek | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a V článku je prezentována analýza maturitních prací z českého jazyka vytvořených žáky Gymnázia Strakonice ve školním roce 2016 a 2017 se zaměřením na rozbor hodnocení těchto prací. Výsledky prací strakonického gymnázia jsou zároveň porovnány s výsledky celorepublikovými. V roce 2016 byly práce hodnoceny na příslušných středních školách vyučujícími, v roce 2017 byly práce hodnoceny centrálně speciálně proškolenými hodnotiteli CERMAT. Autorka se v článku zaměřila na slohové útvary a témata, jež si žáci volí nejčastěji, ukázala, zda se odlišuje centrální hodnocení od hodnocení učitelů, dále analyzovala hodnocení slohových prací podle kritérií CERMATu a sledovala souvislosti mezi hodnocenými kritérii (pravopis, tvarosloví, organizaci textu a jeho koherenci). Podrobné výsledky v tabulkách a grafech. | ||
648 | 4 | |a 2016-2017 | |
650 | 7 | |a gymnázium |2 pedag | |
650 | 4 | |a závěrečná zkouška | |
650 | 7 | |a maturitní zkoušky |7 ph136836 |2 czenas | |
650 | 4 | |a státní maturita | |
650 | 7 | |a čeština |7 ph135292 |2 czenas | |
650 | 4 | |a sloh | |
650 | 4 | |a písemný test | |
650 | 4 | |a práce s textem | |
650 | 4 | |a jazyková dovednost | |
650 | 4 | |a morfologie | |
650 | 7 | |a analýza |7 ph137576 |2 czenas | |
650 | 7 | |a evaluace |7 ph205091 |2 czenas | |
650 | 4 | |a komparace | |
651 | 4 | |a Strakonice | |
773 | 0 | |t Český jazyk a literatura |d Praha : Fraus, 1950- |x 0009-0786 |g Roč. 68, č. 4 (2017/2018), s. 157-168 |q 68:4 |9 2017/2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11467612 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709394&local_base=ANL |
Podobné
-
Přínos školního časopisu pro výuku českého jazyka
Květa Rysová
-
Objektivní a subjektivní rysy ve vyučování slohu
Květa Rysová
-
K úrovni mluveného projevu žáků ZŠ
Květa Rysová
-
Příprava školních vzdělávacích programů
Květa Rysová