Charakteristika výsledků písemných maturitních prací z českého jazyka = Characteristics of the results of the graduation essays in Czech

To chci

V článku je prezentována analýza maturitních prací z českého jazyka vytvořených žáky Gymnázia Strakonice ve školním roce 2016 a 2017 se zaměřením na rozbor hodnocení těchto prací. Výsledky prací strakonického gymnázia jsou zároveň porovnány s výsledky celorepublikovými. V roce 2016 byly práce hodnoceny na příslušných středních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Květa Rysová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Český jazyk a literatura. -- ISSN 0009-0786. -- Roč. 68, č. 4 (2017/2018), s. 157-168
Témata:
Popis jednotky:
Resumé angl.
Fyzický popis:
7 tabulek, 2 grafy, 7 poznámek
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11467612
003 czprnpk
005 20190306171447.0
007 ta
008 180411s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 373.5  |x Střední školy  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.275  |2 MRF 
080 |a 37.091.279.7  |2 MRF 
080 |a 373.5  |2 MRF 
100 1 |a Rysová, Květa  |4 aut 
245 1 0 |a Charakteristika výsledků písemných maturitních prací z českého jazyka =  |b Characteristics of the results of the graduation essays in Czech /  |c Květa Rysová 
300 |b 7 tabulek, 2 grafy, 7 poznámek 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a V článku je prezentována analýza maturitních prací z českého jazyka vytvořených žáky Gymnázia Strakonice ve školním roce 2016 a 2017 se zaměřením na rozbor hodnocení těchto prací. Výsledky prací strakonického gymnázia jsou zároveň porovnány s výsledky celorepublikovými. V roce 2016 byly práce hodnoceny na příslušných středních školách vyučujícími, v roce 2017 byly práce hodnoceny centrálně speciálně proškolenými hodnotiteli CERMAT. Autorka se v článku zaměřila na slohové útvary a témata, jež si žáci volí nejčastěji, ukázala, zda se odlišuje centrální hodnocení od hodnocení učitelů, dále analyzovala hodnocení slohových prací podle kritérií CERMATu a sledovala souvislosti mezi hodnocenými kritérii (pravopis, tvarosloví, organizaci textu a jeho koherenci). Podrobné výsledky v tabulkách a grafech. 
648 4 |a 2016-2017 
650 7 |a gymnázium  |2 pedag 
650 4 |a závěrečná zkouška 
650 7 |a maturitní zkoušky  |7 ph136836  |2 czenas 
650 4 |a státní maturita 
650 7 |a čeština  |7 ph135292  |2 czenas 
650 4 |a sloh 
650 4 |a písemný test 
650 4 |a práce s textem 
650 4 |a jazyková dovednost 
650 4 |a morfologie 
650 7 |a analýza  |7 ph137576  |2 czenas 
650 7 |a evaluace  |7 ph205091  |2 czenas 
650 4 |a komparace 
651 4 |a Strakonice 
773 0 |t Český jazyk a literatura  |d Praha : Fraus, 1950-  |x 0009-0786  |g Roč. 68, č. 4 (2017/2018), s. 157-168  |q 68:4  |9 2017/2018 
910 |a ABA012  |x kpw11467612 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709394&local_base=ANL 

Podobné