Co prozradila první ověřování : mateřské školy poprvé pracovaly s dětmi v individuálním vzdělávání
Od začátku školního roku 2017/2018 platí povinnost povinné školní docházky pro předškolní děti. Je to jedna z novinek, kterým musí učitelky mateřských škol věnovat pozornost. Přes 90 % dětí v minulosti školky navštěvovalo, zbytek rodičů zvolilo jiné předškolní zařízení a někteří se rozhodli pro individuální vzdělávání. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 121, č. 6 (2018), s. 12-13
- Témata:
- Fyzický popis:
- 2 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11467469 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20180425144919.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180403s2018 xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.014.531 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.25 |2 MRF | ||
080 | |a 373.24 |2 MRF | ||
080 | |a 373.21 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Štefflová, Jaroslava |7 xx0022348 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Verification of pre-school children's knowledge : |b nursery schools first worked with children in individual education |
245 | 1 | 0 | |a Co prozradila první ověřování : |b mateřské školy poprvé pracovaly s dětmi v individuálním vzdělávání / |c Jaroslava Štefflová |
300 | |b 2 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Od začátku školního roku 2017/2018 platí povinnost povinné školní docházky pro předškolní děti. Je to jedna z novinek, kterým musí učitelky mateřských škol věnovat pozornost. Přes 90 % dětí v minulosti školky navštěvovalo, zbytek rodičů zvolilo jiné předškolní zařízení a někteří se rozhodli pro individuální vzdělávání. Děti musí projít ověřováním znalostí v mateřské škole. V článku jsou uvedeny zkušenosti z několika školek z různých míst republiky. Každá školka zvolila trochu jiný přístup. Obecně většina dětí přišla připravená, rodiče byli předem informováni o tom, co budou učitelé u ověřování požadovat (např. potfolio prací). | ||
648 | 4 | |a 2017/2018 | |
650 | 7 | |a předškolní dítě |2 pedag | |
650 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |2 czenas | |
650 | 4 | |a mateřská škola | |
650 | 7 | |a povinná školní docházka |7 ph124444 |2 czenas | |
650 | 4 | |a znalost | |
650 | 4 | |a školní rok | |
650 | 7 | |a rodiče |7 ph125185 |2 czenas | |
650 | 4 | |a portfolio | |
650 | 7 | |a domácí vzdělávání |7 ph119559 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a ověřování znalostí |a individuální vzdělávání | |
773 | 0 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |d Praha : Josef Král 1883- |x 0139-5718 |g Roč. 121, č. 6 (2018), s. 12-13 |q 121:6 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11467469 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709379&local_base=ANL |
Podobné
-
Kvalita školy se neměří jen soutěžemi: vizí liberecké ZUŠ je týmová práce
Tomáš Kolafa, 1963-
-
Jak správně předávat dítě ze školky
Jaroslava Štefflová