Postoje žáků k integraci spolužáka se zdravotním postižením

To chci

Úspěšné začlenění žáků se zdravotním postižením do vzdělávacího procesu závisí na pozitivním přístupu pedagoga, zajištění bezbariérovosti, spolupráci s rodiči a budování příznivého klimatu ve třídě. Sociální klima (schopnost přijetí, spolupráce a komunikace mezi žáky) je ovlivněno postoji žáků k vnímání odlišnosti. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lenka Nýdrlová
Další autoři:
Jitka Vařeková
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele. -- ISSN 1210-7689. -- Roč. 84, č. 2 (2018), s. 38-43
Témata:
Popis jednotky:
Resumé angl.
Fyzický popis:
3 ilustrace
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11467461
003 czprnpk
005 20180413085832.0
007 ta
008 180403s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.26  |2 MRF 
080 |a 796  |2 MRF 
080 |a 373.3.016  |2 MRF 
100 1 |a Nýdrlová, Lenka  |4 aut 
242 1 0 |a Attitudes of pupils to the integration of a schoolmate with disability 
245 1 0 |a Postoje žáků k integraci spolužáka se zdravotním postižením /  |c Lenka Nýdrlová, Jitka Vařeková 
300 |b 3 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Úspěšné začlenění žáků se zdravotním postižením do vzdělávacího procesu závisí na pozitivním přístupu pedagoga, zajištění bezbariérovosti, spolupráci s rodiči a budování příznivého klimatu ve třídě. Sociální klima (schopnost přijetí, spolupráce a komunikace mezi žáky) je ovlivněno postoji žáků k vnímání odlišnosti. Předložený článek se věnuje teoretickému uvedení pojmu postoj, zamýšlí se nad praktickými možnostmi ovlivnění postojů u žáků základních škol k integraci žáka se zdravotním postižením, konkrétně v hodinách tělesné výchovy. Jako hodnoticí prostředek postojů žáků k inkluzi do tělesné výchovy vznikl dotazník CAIPE (Children's Attitudes towards Inclusive Physical Education) s doplňkem Adjective Checklist (34 adjektiv - 17 pozitivních, 17 negativních). 
650 7 |a základní škola  |2 pedag 
650 7 |a tělesná výchova  |7 ph116513  |2 czenas 
650 4 |a žák 
650 4 |a postoj žáka 
650 4 |a chování žáka 
650 4 |a postižený 
650 4 |a tělesně postižený 
650 4 |a tělesný handicap 
650 4 |a integrace žáka 
650 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 4 |a klima třídy 
650 7 |a sociální chování  |7 ph125776  |2 czenas 
650 4 |a vztahy mezi vrstevníky 
650 4 |a dotazník 
700 1 |a Vařeková, Jitka  |4 aut 
773 0 |t Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele  |d Praha : Karolinum (nakladatelství), 1994 [1935]-  |x 1210-7689  |g Roč. 84, č. 2 (2018), s. 38-43  |q 84:2  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11467461 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001709371&local_base=ANL 

Podobné