Jak gamifikovat krásnou literaturu na chytrém telefonu, aneb, Jak oživit ducha mobilu v tradičních knihách
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Současnost literatury pro děti a mládež : Liberec 21.-22. března 2017. -- S. 11-19
- Témata:
- Popis jednotky:
- Obrázky, fotografie
- Fyzický popis:
- Ilustrace
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
:
MARC
LEADER | 00000naa a22000003i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | an2018lim00400 | ||
003 | CZ LiKVK | ||
005 | 20180507100348.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180423s2017 xr a f b 000 0 cze d | ||
040 | |a LIA001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 004.9 |x Speciální počítačové metody. Počítačová grafika |2 Konspekt |9 23 | |
080 | |a 028 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 021 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 004.9 |2 MRF-sel | ||
100 | 1 | |a Skrabka, Marcin |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak gamifikovat krásnou literaturu na chytrém telefonu, aneb, Jak oživit ducha mobilu v tradičních knihách / |c Marcin Skrabka |
246 | 3 | 0 | |a Jak oživit ducha mobilu v tradičních knihách |
300 | |b Ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Obrázky, fotografie | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a čtenářství |7 ph222812 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a knihy |7 ph114930 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a mobilní aplikace |7 ph602134 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a počítačové hry |7 ph124512 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a činnost knihoven |7 ph168257 |2 czenas |
653 | 0 | |a podpora čtenářství |a gamifikace | |
773 | 0 | |t Současnost literatury pro děti a mládež : Liberec 21.-22. března 2017 |d Liberec : Technická univerzita v Liberci : Bor, 2017 |z 978-80-85874-83-9 |z 978-80-87607-75-6 |g S. 11-19 |9 2017 | |
910 | |a LIA001 |x an2018lim00400 | ||
990 | |a RM | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001707328&local_base=ANL |