Ve školském zákoně máme dva druhy individuálního vzdělávacího plánu

To chci

Článek se zabývá problematikou individuálního vzdělávacího plánu (IVP) pro žáky základních škol. Autorka upozorňuje na nesrovnalosti ve školském zákoně, kde se objevuje IVP jako podpůrné opatření (§ 16) a IVP, který není podpůrné opatření (§ 18). O podpůrných opatřeních rozhoduje školské poradenské zařízení (ŠPZ), ne celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Veronika Doležilová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 15, č. 1 (2018), s. 10-13
Témata:
Fyzický popis:
1 ilustrace, 1 tabulka, 1 příloha

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11466912
005 20180322110243.0
007 ta
008 180228s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.36  |2 MRF 
080 |a 37.016  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
100 1 |a Doležilová, Veronika  |4 aut 
242 1 0 |a We have two types of individual educational plan in the Education Act 
245 1 0 |a Ve školském zákoně máme dva druhy individuálního vzdělávacího plánu /  |c Veronika Doležilová 
300 |b 1 ilustrace, 1 tabulka, 1 příloha 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Článek se zabývá problematikou individuálního vzdělávacího plánu (IVP) pro žáky základních škol. Autorka upozorňuje na nesrovnalosti ve školském zákoně, kde se objevuje IVP jako podpůrné opatření (§ 16) a IVP, který není podpůrné opatření (§ 18). O podpůrných opatřeních rozhoduje školské poradenské zařízení (ŠPZ), ne ředitel školy (infografika o rozdílech obou druhů IVP je umístěna na vnitřní straně obálky). V článku jsou předloženy právní předpisy týkající se historie IVP, tzv. inkluzivní novela školského zákona, podstata rozdílu IVP jako podpůrného opatření podle § 16 a IVP jako úpravy organizace vzdělávání podle § 18. Autorka radí, jak poznat, který IVP má dítě mít. 
650 7 |a základní škola  |2 pedag 
650 4 |a žák 
650 4 |a diagnostika 
650 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 4 |a speciální výuka 
650 4 |a kompenzační vzdělávání 
650 4 |a individuální přístup 
650 4 |a školská legislativa 
650 4 |a školský zákon 
650 7 |a poradenství  |7 ph124359  |2 czenas 
650 4 |a pedagogicko-psychologická poradna 
650 4 |a historické hledisko 
653 0 |a podpůrná opatření  |a podpůrná diagnostika  |a individuální vzdělávací plán 
773 0 |t Řízení školy  |x 1214-8679  |g Roč. 15, č. 1 (2018), s. 10-13  |q 15:1  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11466912 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001702915&local_base=ANL 

Podobné