Ve školském zákoně máme dva druhy individuálního vzdělávacího plánu
Článek se zabývá problematikou individuálního vzdělávacího plánu (IVP) pro žáky základních škol. Autorka upozorňuje na nesrovnalosti ve školském zákoně, kde se objevuje IVP jako podpůrné opatření (§ 16) a IVP, který není podpůrné opatření (§ 18). O podpůrných opatřeních rozhoduje školské poradenské zařízení (ŠPZ), ne … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 15, č. 1 (2018), s. 10-13
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace, 1 tabulka, 1 příloha
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11466912 | ||
005 | 20180322110243.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180228s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.36 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Doležilová, Veronika |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a We have two types of individual educational plan in the Education Act |
245 | 1 | 0 | |a Ve školském zákoně máme dva druhy individuálního vzdělávacího plánu / |c Veronika Doležilová |
300 | |b 1 ilustrace, 1 tabulka, 1 příloha | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Článek se zabývá problematikou individuálního vzdělávacího plánu (IVP) pro žáky základních škol. Autorka upozorňuje na nesrovnalosti ve školském zákoně, kde se objevuje IVP jako podpůrné opatření (§ 16) a IVP, který není podpůrné opatření (§ 18). O podpůrných opatřeních rozhoduje školské poradenské zařízení (ŠPZ), ne ředitel školy (infografika o rozdílech obou druhů IVP je umístěna na vnitřní straně obálky). V článku jsou předloženy právní předpisy týkající se historie IVP, tzv. inkluzivní novela školského zákona, podstata rozdílu IVP jako podpůrného opatření podle § 16 a IVP jako úpravy organizace vzdělávání podle § 18. Autorka radí, jak poznat, který IVP má dítě mít. | ||
650 | 7 | |a základní škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a diagnostika | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a speciální výuka | |
650 | 4 | |a kompenzační vzdělávání | |
650 | 4 | |a individuální přístup | |
650 | 4 | |a školská legislativa | |
650 | 4 | |a školský zákon | |
650 | 7 | |a poradenství |7 ph124359 |2 czenas | |
650 | 4 | |a pedagogicko-psychologická poradna | |
650 | 4 | |a historické hledisko | |
653 | 0 | |a podpůrná opatření |a podpůrná diagnostika |a individuální vzdělávací plán | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 15, č. 1 (2018), s. 10-13 |q 15:1 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11466912 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001702915&local_base=ANL |
Podobné
-
O čem může rozhodovat ředitel školy při zajištění ochrany zdraví a bezpečnosti?
Veronika Doležilová
-
Co všechno neobsahuje novela školského zákona č. 82/2015 Sb., tzv. inkluzivní
Veronika Doležilová