Mentoring, tentokrát optikou ředitele. Část 2
Ve druhé části série článků o mentoringu si autor klade otázku, jak může sloužit řediteli, když učitelé využívají v komunikaci mentorské dovednosti? Jak se mění kultura školy a efektivita učitelské práce. Na základě příběhů z porady učitelů a hodiny chemie dokládá, že učitelé, kteří mají mentorské dovednosti, pomáhají … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 15, č. 1 (2018), s. 42-44
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11466923 | ||
005 | 20180323124100.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180301s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 316.4/.7 |x Sociální interakce. Sociální komunikace |2 Konspekt |9 18 | |
080 | |a 005.963.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.113 |2 MRF | ||
080 | |a 316.46.058.2 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Dlabola, Zdeněk |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Mentoring, this time through the headmaster's optics. |n Part 2 |
245 | 1 | 0 | |a Mentoring, tentokrát optikou ředitele. |n Část 2 / |c Zdeněk Dlabola |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Ve druhé části série článků o mentoringu si autor klade otázku, jak může sloužit řediteli, když učitelé využívají v komunikaci mentorské dovednosti? Jak se mění kultura školy a efektivita učitelské práce. Na základě příběhů z porady učitelů a hodiny chemie dokládá, že učitelé, kteří mají mentorské dovednosti, pomáhají růst svým žákům i kolegům, lépe plánují a vyhodnocují svou práci. Mentoring pomáhá vytvářet prostředí pro profesní i osobní rozvoj a je cestou k efektivní komunikaci v pracovních i osobních vztazích. Ředitelům škol poskytuje mentoring užitečné nástroje pro efektivní vedení pedagogického sboru. | ||
650 | 7 | |a škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a ředitel školy | |
650 | 4 | |a učitel | |
650 | 4 | |a vyučující personál | |
650 | 4 | |a kvalita vyučování | |
650 | 4 | |a odborný rozvoj zaměstnanců | |
650 | 7 | |a interpersonální vztahy |7 ph114786 |2 czenas | |
650 | 4 | |a sociální dovednost | |
650 | 4 | |a osobní předpoklady | |
650 | 4 | |a kulturní prostředí | |
650 | 4 | |a spolupráce ve výchově | |
650 | 7 | |a mentorství |7 ph726750 |2 czenas | |
650 | 7 | |a poradenství |7 ph124359 |2 czenas | |
650 | 4 | |a pomoc | |
650 | 7 | |a pracovní vztahy |7 ph124538 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 15, č. 1 (2018), s. 42-44 |q 15:1 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11466923 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001702914&local_base=ANL |