ČŠI o ICT ve školách : Zajištění nedostatečné, počítače zastaralé, připojení omezené, situace kritická
Česká školní inspekce (ČŠI) zveřejnila začátkem září 2017 tematickou zprávu věnovanou využívání digitálních technologií v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Sběr dat se uskutečnil v průběhu školního roku 2016/2017, online dotazník vyplnilo 8 143 ředitelů škol. Dokument se věnuje pouze podmínkám … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 14, č. 11 (2017), s. 30-33
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace, 1 tabulka, 4 poznámky
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 4
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11466551 | ||
005 | 20180220110501.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180207s2017 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 004.3 |x Počítače. Hardware |2 Konspekt |9 23 | |
080 | |a 004.05 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.61 |2 MRF | ||
080 | |a 373 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Neumajer, Ondřej, |d 1975- |7 mzk2005286695 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Czech inspection about ICT in schools : |b Security insufficient, computers outdated, connection limited, critical situation |
245 | 1 | 0 | |a ČŠI o ICT ve školách : |b Zajištění nedostatečné, počítače zastaralé, připojení omezené, situace kritická / |c Ondřej Neumajer |
300 | |b 1 ilustrace, 1 tabulka, 4 poznámky | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 4 | ||
520 | |a Česká školní inspekce (ČŠI) zveřejnila začátkem září 2017 tematickou zprávu věnovanou využívání digitálních technologií v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Sběr dat se uskutečnil v průběhu školního roku 2016/2017, online dotazník vyplnilo 8 143 ředitelů škol. Dokument se věnuje pouze podmínkám pro využití ICT, nikoli průběhu a výsledků vzdělávání. Na základě kritické situace (koncepce a financování jsou neefektivní, personální zabezpečení je nedostatečné, počítače jsou zastaralé a připojení je omezené) byl vytvořen nový minimální ICT standard školy. Autor se zabývá závěrečnými doporučeními ČŠI pro zlepšení stavu, ale konstatuje, že ani změna nemusí znamenat trvalé zlepšení výsledků žáků. | ||
648 | 7 | |a 2017 |7 ch1095534 |2 czenas | |
650 | 7 | |a mateřská škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 4 | |a střední škola | |
650 | 4 | |a vyšší odborná škola | |
650 | 7 | |a informační technologie |7 ph121106 |2 czenas | |
650 | 7 | |a výpočetní technika |7 ph137273 |2 czenas | |
650 | 4 | |a informační potřeba | |
650 | 7 | |a systémová analýza |7 ph116372 |2 czenas | |
650 | 4 | |a hodnotící kritérium | |
650 | 4 | |a výsledek výzkumu | |
650 | 4 | |a inspekce | |
653 | 0 | |a standard |a strategie | |
773 | 0 | |t Řízení školy |x 1214-8679 |g Roč. 14, č. 11 (2017), s. 30-33 |q 14:11 |9 2017 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11466551 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700327&local_base=ANL |
Podobné
-
Moderní online způsoby profesního rozvoje učitelů
Ondřej Neumajer, 1975-
-
Jak se bude zavádět informatické myšlení a zvyšovat digitální gramotnost ve školách
Ondřej Neumajer, 1975-
-
O auditu vzdělávacího systému 2016
Ondřej Neumajer, 1975-
-
Jak vykouknout z informační bubliny
Ondřej Neumajer, 1975-
-
Výukové aktivity pro rozvoj dovedností 21. století
Ondřej Neumajer, 1975-