ČŠI o ICT ve školách : Zajištění nedostatečné, počítače zastaralé, připojení omezené, situace kritická

To chci

Česká školní inspekce (ČŠI) zveřejnila začátkem září 2017 tematickou zprávu věnovanou využívání digitálních technologií v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Sběr dat se uskutečnil v průběhu školního roku 2016/2017, online dotazník vyplnilo 8 143 ředitelů škol. Dokument se věnuje pouze podmínkám celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Ondřej Neumajer, 1975-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Řízení školy. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 14, č. 11 (2017), s. 30-33
Témata:
Fyzický popis:
1 ilustrace, 1 tabulka, 4 poznámky
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy: 4

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11466551
005 20180220110501.0
007 ta
008 180207s2017 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 004.3  |x Počítače. Hardware  |2 Konspekt  |9 23 
080 |a 004.05  |2 MRF 
080 |a 37.014.61  |2 MRF 
080 |a 373  |2 MRF 
100 1 |a Neumajer, Ondřej,  |d 1975-  |7 mzk2005286695  |4 aut 
242 1 0 |a Czech inspection about ICT in schools :  |b Security insufficient, computers outdated, connection limited, critical situation 
245 1 0 |a ČŠI o ICT ve školách :  |b Zajištění nedostatečné, počítače zastaralé, připojení omezené, situace kritická /  |c Ondřej Neumajer 
300 |b 1 ilustrace, 1 tabulka, 4 poznámky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 4 
520 |a Česká školní inspekce (ČŠI) zveřejnila začátkem září 2017 tematickou zprávu věnovanou využívání digitálních technologií v mateřských, základních, středních a vyšších odborných školách. Sběr dat se uskutečnil v průběhu školního roku 2016/2017, online dotazník vyplnilo 8 143 ředitelů škol. Dokument se věnuje pouze podmínkám pro využití ICT, nikoli průběhu a výsledků vzdělávání. Na základě kritické situace (koncepce a financování jsou neefektivní, personální zabezpečení je nedostatečné, počítače jsou zastaralé a připojení je omezené) byl vytvořen nový minimální ICT standard školy. Autor se zabývá závěrečnými doporučeními ČŠI pro zlepšení stavu, ale konstatuje, že ani změna nemusí znamenat trvalé zlepšení výsledků žáků. 
648 7 |a 2017  |7 ch1095534  |2 czenas 
650 7 |a mateřská škola  |2 pedag 
650 4 |a základní škola 
650 4 |a střední škola 
650 4 |a vyšší odborná škola 
650 7 |a informační technologie  |7 ph121106  |2 czenas 
650 7 |a výpočetní technika  |7 ph137273  |2 czenas 
650 4 |a informační potřeba 
650 7 |a systémová analýza  |7 ph116372  |2 czenas 
650 4 |a hodnotící kritérium 
650 4 |a výsledek výzkumu 
650 4 |a inspekce 
653 0 |a standard  |a strategie 
773 0 |t Řízení školy  |x 1214-8679  |g Roč. 14, č. 11 (2017), s. 30-33  |q 14:11  |9 2017 
910 |a ABA012  |x kpw11466551 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700327&local_base=ANL 

Podobné