Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy : čtverec a obdélník
Příspěvek navazuje na první díl seriálu (Učitel matematiky: Jednota českých matematiků a fyziků, Roč. 25, č. 2, s. 65-82) a zabývá se rozvojem představ žáků prvního stupně základní školy o pojmech čtverec a obdélník, případně čtyřúhelník. Autorka seznamuje s výsledky testu rozvoje geometrického myšlení žáků 4. ročníků … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 25, č. 5 (105) (2016/2017), s. 272-286
- Témata:
- Popis jednotky:
- Resumé angl.
- Fyzický popis:
- 11 ilustrací, 9 tabulek, 1 poznámka
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 5
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11465981 | ||
005 | 20180124125250.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180111s2017 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 514 |x Geometrie |2 Konspekt |9 13 | |
080 | |a 514 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016 |2 MRF | ||
080 | |a 303.824 |2 MRF | ||
080 | |a 159.955 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Budínová, Irena |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Building images of basic geometric concepts in elementary pupils : |b a square and a rectangle |
245 | 1 | 0 | |a Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy : |b čtverec a obdélník / |c Irena Budínová |
300 | |b 11 ilustrací, 9 tabulek, 1 poznámka | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 5 | ||
520 | |a Příspěvek navazuje na první díl seriálu (Učitel matematiky: Jednota českých matematiků a fyziků, Roč. 25, č. 2, s. 65-82) a zabývá se rozvojem představ žáků prvního stupně základní školy o pojmech čtverec a obdélník, případně čtyřúhelník. Autorka seznamuje s výsledky testu rozvoje geometrického myšlení žáků 4. ročníků základních škol. | ||
650 | 7 | |a představa |2 pedag | |
650 | 4 | |a poznávací schopnost | |
650 | 4 | |a poznávací proces | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 4 | |a první stupeň | |
650 | 7 | |a geometrie |7 ph114624 |2 czenas | |
650 | 4 | |a pojem | |
650 | 4 | |a pojmová představivost | |
650 | 4 | |a výzkum | |
650 | 4 | |a výsledek výzkumu | |
650 | 4 | |a test | |
650 | 4 | |a test schopností | |
650 | 7 | |a myšlení |7 ph115391 |2 czenas | |
653 | 0 | |a geometrické útvary |a ročník 4 |a obdélník |a čtverec |a čtyřúhelníky | |
773 | 0 | |t Učitel matematiky |d Praha : Jednota českých matematiků a fyziků, 1994- |x 1210-9037 |g Roč. 25, č. 5 (105) (2016/2017), s. 272-286 |q 25:5 (105) |9 2017 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11465981 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700319&local_base=ANL |
Podobné
-
Reálná čísla ve školské matematice
Irena Budínová
-
Osvojování vědomostí o lineárních funkcích žáky gymnázia
Irena Budínová