Aby všechno klapalo : já a moje škoní družina
Autorka článku se věnuje otázce motivace začínajícího vychovatele ve školní družině. Motivace jako vnitřní pohnutka, která vede jedince k určitému cíli, má tři dimenze. Pokud není dotyčný motivován, je nutné jej stimulovat. Vedoucí pracovník může vycházet z pyramidy lidských potřeb podle Abrahama Maslowa (fyziologické potřeby,…
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciál pro školní družiny. -- ISSN 2336-4343. -- Roč. 4, č. 6 (2017), s. 4-6
- Témata:
- Fyzický popis:
- 2 ilustrace
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 1
Instituce:
Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11464758 | ||
005 | 20171206100235.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171114s2017 xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 374 |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 374 |2 MRF | ||
080 | |a 331.101.3 |2 MRF | ||
080 | |a 005.88 |2 MRF | ||
080 | |a 316.47 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Trojanová, Irena, |d 1964- |7 xx0185409 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Make everything go : |b me and my after-school club |
245 | 1 | 0 | |a Aby všechno klapalo : |b já a moje škoní družina / |c Irena Trojanová |
300 | |b 2 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 1 | ||
520 | |a Autorka článku se věnuje otázce motivace začínajícího vychovatele ve školní družině. Motivace jako vnitřní pohnutka, která vede jedince k určitému cíli, má tři dimenze. Pokud není dotyčný motivován, je nutné jej stimulovat. Vedoucí pracovník může vycházet z pyramidy lidských potřeb podle Abrahama Maslowa (fyziologické potřeby, potřeby bezpečí, sociální potřeby, potřeby uznání a seberealizace). Důležité je odměňování, Adamsova teorie spravedlivé odměny, a také péče o pracovníky. Ta se dělí na povinnou, smluvní a dobrovolnou. Důležitou oblastí jsou vztahy na pracovišti. Problémem je nevhodné chování ze strany spolupracovníka (mobbing) i ze strany vedoucího (bossing). | ||
650 | 7 | |a školní družina |2 pedag | |
650 | 4 | |a vychovatel | |
650 | 7 | |a motivace |7 ph115358 |2 czenas | |
650 | 4 | |a manažerský personál | |
650 | 4 | |a odměna | |
650 | 4 | |a péče | |
650 | 4 | |a potřeba | |
650 | 7 | |a interpersonální vztahy |7 ph114786 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a spolupracovník |a lidské potřeby |a mobbing |a bossing | |
773 | 0 | |t Speciál pro školní družiny |x 2336-4343 |g Roč. 4, č. 6 (2017), s. 4-6 |q 4:6 |9 2017 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11464758 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700280&local_base=ANL |
Podobné
Vedoucí vychovatelka je také manažerka! : já a moje školní družina
Irena Trojanová, 1964-
Vystačíme si jen s hodnocením?
Irena Trojanová, 1964-
Výsledky, chování... a ještě motivace?!?
Irena Trojanová, 1964-
Jak na školní družinu. Část druhá - KOHO?
Irena Trojanová, 1964-
Bez lidí to nepůjde! : potřebujeme nové pracovníky - jaké, kolik a kam?
Irena Trojanová, 1964-