Aby všechno klapalo : já a moje škoní družina

To chci

Autorka článku se věnuje otázce motivace začínajícího vychovatele ve školní družině. Motivace jako vnitřní pohnutka, která vede jedince k určitému cíli, má tři dimenze. Pokud není dotyčný motivován, je nutné jej stimulovat. Vedoucí pracovník může vycházet z pyramidy lidských potřeb podle Abrahama Maslowa (fyziologické potřeby,…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Irena Trojanová, 1964-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Speciál pro školní družiny. -- ISSN 2336-4343. -- Roč. 4, č. 6 (2017), s. 4-6
Témata:
Fyzický popis:
2 ilustrace
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy: 1

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11464758
005 20171206100235.0
007 ta
008 171114s2017 xr a||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 374  |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 374  |2 MRF 
080 |a 331.101.3  |2 MRF 
080 |a 005.88  |2 MRF 
080 |a 316.47  |2 MRF 
100 1 |a Trojanová, Irena,  |d 1964-  |7 xx0185409  |4 aut 
242 1 0 |a Make everything go :  |b me and my after-school club 
245 1 0 |a Aby všechno klapalo :  |b já a moje škoní družina /  |c Irena Trojanová 
300 |b 2 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 1 
520 |a Autorka článku se věnuje otázce motivace začínajícího vychovatele ve školní družině. Motivace jako vnitřní pohnutka, která vede jedince k určitému cíli, má tři dimenze. Pokud není dotyčný motivován, je nutné jej stimulovat. Vedoucí pracovník může vycházet z pyramidy lidských potřeb podle Abrahama Maslowa (fyziologické potřeby, potřeby bezpečí, sociální potřeby, potřeby uznání a seberealizace). Důležité je odměňování, Adamsova teorie spravedlivé odměny, a také péče o pracovníky. Ta se dělí na povinnou, smluvní a dobrovolnou. Důležitou oblastí jsou vztahy na pracovišti. Problémem je nevhodné chování ze strany spolupracovníka (mobbing) i ze strany vedoucího (bossing). 
650 7 |a školní družina  |2 pedag 
650 4 |a vychovatel 
650 7 |a motivace  |7 ph115358  |2 czenas 
650 4 |a manažerský personál 
650 4 |a odměna 
650 4 |a péče 
650 4 |a potřeba 
650 7 |a interpersonální vztahy  |7 ph114786  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
653 0 |a spolupracovník  |a lidské potřeby  |a mobbing  |a bossing 
773 0 |t Speciál pro školní družiny  |x 2336-4343  |g Roč. 4, č. 6 (2017), s. 4-6  |q 4:6  |9 2017 
910 |a ABA012  |x kpw11464758 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700280&local_base=ANL 

Podobné