Jak obstáli malí čeští čtenáři v mezinárodní konkurenci?
Mezinárodní šetření PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) je zaměřeno na testování čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníku základních škol, přičemž cyklus tohoto šetření je pětiletý. Do projektu je zapojeno 50 zemí, v České republice je do něj zařazeno 5 500 dětí ze 157 škol. V roce 2016 skončila Česká … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 26, č. 2 (2018), s. 5
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11466449 | ||
005 | 20180207145044.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 180131s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.091.26 |2 MRF | ||
080 | |a 159.946.4 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3.046-021.64 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Slaninová, Romana |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a How did young Czech readers succeed in an international competition? |
245 | 1 | 0 | |a Jak obstáli malí čeští čtenáři v mezinárodní konkurenci? / |c Romana Slaninová |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Mezinárodní šetření PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) je zaměřeno na testování čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníku základních škol, přičemž cyklus tohoto šetření je pětiletý. Do projektu je zapojeno 50 zemí, v České republice je do něj zařazeno 5 500 dětí ze 157 škol. V roce 2016 skončila Česká republika na 22. místě. Z průzkumu vyplynulo, že žáci mají problémy s porozuměním a následnou prací v případě informačních textů. Naopak dobře si vedou při vyhledávání informací a vyvozování závěrů z textu. | ||
630 | 0 | 4 | |a PIRLS |
648 | 7 | |a 2016 |7 ch967318 |2 czenas | |
650 | 7 | |a první stupeň |2 pedag | |
650 | 7 | |a čtení |7 ph128190 |2 czenas | |
650 | 7 | |a porozumění textu |7 ph1126914 |2 czenas | |
650 | 4 | |a práce s textem | |
650 | 4 | |a text | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 7 | |a vyhledávání informací |7 ph163856 |2 czenas | |
650 | 7 | |a evaluace |7 ph205091 |2 czenas | |
650 | 4 | |a dovednost | |
650 | 4 | |a výzkumný projekt | |
653 | 0 | |a mezinárodní šetření |a čtenářská gramotnost |a ročník 4 | |
773 | 0 | |t Týdeník školství |d Praha : Sofiprin, 1993- |x 1210-8316 |g Roč. 26, č. 2 (2018), s. 5 |q 26:2 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11466449 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700170&local_base=ANL |
Podobné
-
Formativní hodnocení - strašák, který by mohl být pomocníkem
Romana Slaninová
-
Na socializaci předškoláků pouhý jeden rok nestačí
Romana Slaninová
-
Vychovávají české školy pro současný složitý svět?
Romana Slaninová
-
Předškoláci mají největší problém s komunikací
Romana Slaninová
-
Mladí lidé mají svůj názor, ale nevědí jak jej uplatnit
Romana Slaninová