Jak obstáli malí čeští čtenáři v mezinárodní konkurenci?

To chci

Mezinárodní šetření PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) je zaměřeno na testování čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníku základních škol, přičemž cyklus tohoto šetření je pětiletý. Do projektu je zapojeno 50 zemí, v České republice je do něj zařazeno 5 500 dětí ze 157 škol. V roce 2016 skončila Česká celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Romana Slaninová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 26, č. 2 (2018), s. 5
Témata:
Fyzický popis:
1 ilustrace

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11466449
005 20180207145044.0
007 ta
008 180131s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.26  |2 MRF 
080 |a 159.946.4  |2 MRF 
080 |a 373.3.046-021.64  |2 MRF 
100 1 |a Slaninová, Romana  |4 aut 
242 1 0 |a How did young Czech readers succeed in an international competition? 
245 1 0 |a Jak obstáli malí čeští čtenáři v mezinárodní konkurenci? /  |c Romana Slaninová 
300 |b 1 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Mezinárodní šetření PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) je zaměřeno na testování čtenářské gramotnosti žáků 4. ročníku základních škol, přičemž cyklus tohoto šetření je pětiletý. Do projektu je zapojeno 50 zemí, v České republice je do něj zařazeno 5 500 dětí ze 157 škol. V roce 2016 skončila Česká republika na 22. místě. Z průzkumu vyplynulo, že žáci mají problémy s porozuměním a následnou prací v případě informačních textů. Naopak dobře si vedou při vyhledávání informací a vyvozování závěrů z textu. 
630 0 4 |a PIRLS 
648 7 |a 2016  |7 ch967318  |2 czenas 
650 7 |a první stupeň  |2 pedag 
650 7 |a čtení  |7 ph128190  |2 czenas 
650 7 |a porozumění textu  |7 ph1126914  |2 czenas 
650 4 |a práce s textem 
650 4 |a text 
650 4 |a základní škola 
650 7 |a vyhledávání informací  |7 ph163856  |2 czenas 
650 7 |a evaluace  |7 ph205091  |2 czenas 
650 4 |a dovednost 
650 4 |a výzkumný projekt 
653 0 |a mezinárodní šetření  |a čtenářská gramotnost  |a ročník 4 
773 0 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 26, č. 2 (2018), s. 5  |q 26:2  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11466449 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001700170&local_base=ANL 

Podobné