Vedoucí vychovatelka je také manažerka! : já a moje školní družina

To chci

Autorka článku se věnuje tématu sebeřízení. Sebeřízení se skládá ze tří kroků - sebepoznání, seberozvoj a sebehodnocení. V prvním kroku je nutné si uvědomit své silné a slabé stránky (metoda SWOT analýzy) a určit cíle. Druhou fází je seberozvoj (realizace aktivit k naplnění cílů). V rámci rozvoje pomáhá efektivní řízení celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Irena Trojanová, 1964-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Speciál pro školní družiny. -- ISSN 2336-4343. -- Roč. 4, č. 3 (2017), s. 2-4
Témata:
Fyzický popis:
1 ilustrace
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy: 2

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11461763
005 20170823144743.0
007 ta
008 170727s2017 xr a||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 374  |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 005  |2 MRF 
080 |a 37.018.5  |2 MRF 
080 |a 37.091.398  |2 MRF 
100 1 |a Trojanová, Irena,  |d 1964-  |7 xx0185409  |4 aut 
242 1 4 |a The head educator is also a manager! :  |b me and my after-school club 
245 1 0 |a Vedoucí vychovatelka je také manažerka! :  |b já a moje školní družina /  |c Irena Trojanová 
300 |b 1 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 2 
520 |a Autorka článku se věnuje tématu sebeřízení. Sebeřízení se skládá ze tří kroků - sebepoznání, seberozvoj a sebehodnocení. V prvním kroku je nutné si uvědomit své silné a slabé stránky (metoda SWOT analýzy) a určit cíle. Druhou fází je seberozvoj (realizace aktivit k naplnění cílů). V rámci rozvoje pomáhá efektivní řízení času a k tomu určené nástroje řízení času. Následuje závěrečná fáze sebehodnocení. 
650 7 |a analýza  |2 pedag 
650 7 |a sebehodnocení  |7 ph739854  |2 czenas 
650 4 |a vychovatel 
650 7 |a školní družiny  |7 ph180947  |2 czenas 
650 7 |a management času  |7 ph122602  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
653 0 |a sebeřízení  |a sebepoznání  |a cíl  |a SWOT analýza  |a řízení času 
773 0 |t Speciál pro školní družiny  |x 2336-4343  |g Roč. 4, č. 3 (2017), s. 2-4  |q 4:3  |9 2017 
910 |a ABA012  |x kpw11461763 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001694191&local_base=ANL 

Podobné