Vedoucí vychovatelka je také manažerka! : já a moje školní družina
Autorka článku se věnuje tématu sebeřízení. Sebeřízení se skládá ze tří kroků - sebepoznání, seberozvoj a sebehodnocení. V prvním kroku je nutné si uvědomit své silné a slabé stránky (metoda SWOT analýzy) a určit cíle. Druhou fází je seberozvoj (realizace aktivit k naplnění cílů). V rámci rozvoje pomáhá efektivní řízení … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciál pro školní družiny. -- ISSN 2336-4343. -- Roč. 4, č. 3 (2017), s. 2-4
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 2
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11461763 | ||
005 | 20170823144743.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 170727s2017 xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 374 |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 005 |2 MRF | ||
080 | |a 37.018.5 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.398 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Trojanová, Irena, |d 1964- |7 xx0185409 |4 aut | |
242 | 1 | 4 | |a The head educator is also a manager! : |b me and my after-school club |
245 | 1 | 0 | |a Vedoucí vychovatelka je také manažerka! : |b já a moje školní družina / |c Irena Trojanová |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 2 | ||
520 | |a Autorka článku se věnuje tématu sebeřízení. Sebeřízení se skládá ze tří kroků - sebepoznání, seberozvoj a sebehodnocení. V prvním kroku je nutné si uvědomit své silné a slabé stránky (metoda SWOT analýzy) a určit cíle. Druhou fází je seberozvoj (realizace aktivit k naplnění cílů). V rámci rozvoje pomáhá efektivní řízení času a k tomu určené nástroje řízení času. Následuje závěrečná fáze sebehodnocení. | ||
650 | 7 | |a analýza |2 pedag | |
650 | 7 | |a sebehodnocení |7 ph739854 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vychovatel | |
650 | 7 | |a školní družiny |7 ph180947 |2 czenas | |
650 | 7 | |a management času |7 ph122602 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a sebeřízení |a sebepoznání |a cíl |a SWOT analýza |a řízení času | |
773 | 0 | |t Speciál pro školní družiny |x 2336-4343 |g Roč. 4, č. 3 (2017), s. 2-4 |q 4:3 |9 2017 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11461763 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001694191&local_base=ANL |
Podobné
-
Základy managementu pro výchovné poradce. Část 3, Komunikace je základ všeho!
Irena Trojanová, 1964-
-
Efektivní porady ve školní družině
Irena Trojanová, 1964-
-
Jak vyjít s ostatními?
Irena Trojanová, 1964-
-
Základy managementu pro výchovné poradce. Část 4, I to se stává ...
Irena Trojanová, 1964-