Vliv her s chemickou tematikou na efektivitu výuky chemie = Influence of games with chemical related to the effectiveness of teaching chemistry
Současná výuka chemie, která probíhá frontálně a je založena na memorování vzorců a zkratek, se velkou měrou podílí na vzniku chemofobie ve smyslu strachu z chemie jako vyučovacího předmětu. Je známo, že čím více smyslů je zapojeno do výuky, tím efektivnější je vstřebávání informací. Didaktická hra, která zapojuje smysly, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Biologie, chemie, zeměpis. -- ISSN 1210-3349. -- Roč. 26, č. 3 (2017), s. 2-8
- Témata:
- Popis jednotky:
- Resumé angl.
- Fyzický popis:
- 2 tabulky
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy: 5
:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Neznámá dostupnost | Plný text | Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL |
Podobné
-
Za školními vraty
Martina Černá
-
Poklad hledej pod titulkem
Martina Černá
-
Monitorování kvality ovzduší na stanici Polom
Martina Černá
-
Budete chtít zakřičet: Nedělej to!
Martina Černá
-
Na západě před námi mají dvacet let náskok : rozhovor s Jiřím Hromadou
Jiří Hromada, 1958-