Vliv her s chemickou tematikou na efektivitu výuky chemie = Influence of games with chemical related to the effectiveness of teaching chemistry

To chci

Současná výuka chemie, která probíhá frontálně a je založena na memorování vzorců a zkratek, se velkou měrou podílí na vzniku chemofobie ve smyslu strachu z chemie jako vyučovacího předmětu. Je známo, že čím více smyslů je zapojeno do výuky, tím efektivnější je vstřebávání informací. Didaktická hra, která zapojuje smysly, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Martina Černá
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Biologie, chemie, zeměpis. -- ISSN 1210-3349. -- Roč. 26, č. 3 (2017), s. 2-8
Témata:
Popis jednotky:
Resumé angl.
Fyzický popis:
2 tabulky
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy: 5

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Neznámá dostupnost Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL

Podobné