Některé střední školy mají pokřivenou vizi : vedení je přesvědčeno, že jejich hlavní rolí je sociální funkce

To chci

V některých středních školách po zavedení státní maturitní zkoušky více než polovina přijatých žáků neuspěla. Příčinám se věnovala Česká školní inspekce. Hodnoceno bylo celkem 34 různých středních škol (41 oborů) v období mezi školními roky 2012/2013 až 2015/2016. V některých oborech nedokončily vzdělávání dvě třetiny celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lukáš Doubrava
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 120, č. 27 (2017), s. 18-20
Témata:
Fyzický popis:
1 graf, 1 tabulka, 2 ilustrace

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11462966
005 20170921140715.0
007 ta
008 170907s2017 xr ad|||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 373.5  |x Střední školy  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.5  |2 MRF 
080 |a 377  |2 MRF 
080 |a 37.014.61  |2 MRF 
080 |a 37.014.611  |2 MRF 
080 |a 37.09  |2 MRF 
080 |a 37.091.212.2  |2 MRF 
080 |a 37.091.27  |2 MRF 
100 1 |a Doubrava, Lukáš  |4 aut 
242 1 0 |a Some secondary schools have a crooked vision :  |b management is convinced that their main role is social function 
245 1 0 |a Některé střední školy mají pokřivenou vizi :  |b vedení je přesvědčeno, že jejich hlavní rolí je sociální funkce /  |c Lukáš Doubrava 
300 |b 1 graf, 1 tabulka, 2 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a V některých středních školách po zavedení státní maturitní zkoušky více než polovina přijatých žáků neuspěla. Příčinám se věnovala Česká školní inspekce. Hodnoceno bylo celkem 34 různých středních škol (41 oborů) v období mezi školními roky 2012/2013 až 2015/2016. V některých oborech nedokončily vzdělávání dvě třetiny žáků. Nejde pouze o žáky, kteří neuspěli u maturit. Část vůbec nezvládla poslední ročník, část odešla v průběhu studia a někteří odešli do zaměstnání. Hlavní příčinou je, že jsou přijímáni všichni uchazeči o studium. Důvodem je financování škol na žáka. Dalším problémem je absence, často formálně označená za omluvenou. Dochází k vysoké fluktuaci pedagogů. Řada vyučujících není dostatečně odborně kvalifikovaná. 
650 7 |a střední odborná škola  |2 pedag 
650 4 |a inspekce 
650 4 |a státní maturita 
650 4 |a učitel 
650 4 |a žák 
650 4 |a studijní obor 
650 7 |a vzdělávání  |7 ph127311  |2 czenas 
650 4 |a přijetí do školy 
650 4 |a odborné vzdělání 
650 4 |a nedostatky ve vzdělání 
650 7 |a neúspěch  |7 ph1192962  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
653 0 |a absence  |a fluktuace 
773 0 |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy  |d Praha : Josef Král 1883-  |x 0139-5718  |g Roč. 120, č. 27 (2017), s. 18-20  |q 120:27  |9 2017 
910 |a ABA012  |x kpw11462966 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001683119&local_base=ANL 

Podobné