Některé střední školy mají pokřivenou vizi : vedení je přesvědčeno, že jejich hlavní rolí je sociální funkce
V některých středních školách po zavedení státní maturitní zkoušky více než polovina přijatých žáků neuspěla. Příčinám se věnovala Česká školní inspekce. Hodnoceno bylo celkem 34 různých středních škol (41 oborů) v období mezi školními roky 2012/2013 až 2015/2016. V některých oborech nedokončily vzdělávání dvě třetiny … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 120, č. 27 (2017), s. 18-20
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 graf, 1 tabulka, 2 ilustrace
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11462966 | ||
005 | 20170921140715.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 170907s2017 xr ad|||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 373.5 |x Střední školy |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.5 |2 MRF | ||
080 | |a 377 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.61 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.611 |2 MRF | ||
080 | |a 37.09 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.212.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.27 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Doubrava, Lukáš |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Some secondary schools have a crooked vision : |b management is convinced that their main role is social function |
245 | 1 | 0 | |a Některé střední školy mají pokřivenou vizi : |b vedení je přesvědčeno, že jejich hlavní rolí je sociální funkce / |c Lukáš Doubrava |
300 | |b 1 graf, 1 tabulka, 2 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a V některých středních školách po zavedení státní maturitní zkoušky více než polovina přijatých žáků neuspěla. Příčinám se věnovala Česká školní inspekce. Hodnoceno bylo celkem 34 různých středních škol (41 oborů) v období mezi školními roky 2012/2013 až 2015/2016. V některých oborech nedokončily vzdělávání dvě třetiny žáků. Nejde pouze o žáky, kteří neuspěli u maturit. Část vůbec nezvládla poslední ročník, část odešla v průběhu studia a někteří odešli do zaměstnání. Hlavní příčinou je, že jsou přijímáni všichni uchazeči o studium. Důvodem je financování škol na žáka. Dalším problémem je absence, často formálně označená za omluvenou. Dochází k vysoké fluktuaci pedagogů. Řada vyučujících není dostatečně odborně kvalifikovaná. | ||
650 | 7 | |a střední odborná škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a inspekce | |
650 | 4 | |a státní maturita | |
650 | 4 | |a učitel | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a studijní obor | |
650 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas | |
650 | 4 | |a přijetí do školy | |
650 | 4 | |a odborné vzdělání | |
650 | 4 | |a nedostatky ve vzdělání | |
650 | 7 | |a neúspěch |7 ph1192962 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a absence |a fluktuace | |
773 | 0 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |d Praha : Josef Král 1883- |x 0139-5718 |g Roč. 120, č. 27 (2017), s. 18-20 |q 120:27 |9 2017 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11462966 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001683119&local_base=ANL |
Podobné
-
Divokým Kurdistánem : staletý zápas o vlastní stát
Lukáš Doubrava
-
Jules Verne - jako tvůrce sci-fi. Podivuhodný svět v éteru
Lukáš Doubrava
-
Násilí, kterému se vyučuje?
Lukáš Doubrava