Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy

To chci

Příspěvek představuje téma geometrických útvarů. Geometrickými útvary se zabývají děti již v raném školním nebo předškolním vzdělávání, kdy o nich získávají rané informace, z nichž některé mohou vést k nesprávným představám o geometrických pojmech, jež mohou negativně ovlivnit žákovo pozdější chápání daného pojmu. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Irena Budínová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 25, č. 2 (102) (2016/2017), s. 65-82
Témata:
Popis jednotky:
Resumé angl.
Fyzický popis:
3 tabulky, 3 ilustrace, 2 poznámky
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy: 23

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11459416
005 20170630134828.0
007 ta
008 170621s2017 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 514  |x Geometrie  |2 Konspekt  |9 13 
080 |a 37.016  |2 MRF 
080 |a 514  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
100 1 |a Budínová, Irena  |4 aut 
242 1 0 |a Creating images of basic geometric concepts in elementary pupils 
245 1 0 |a Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy /  |c Irena Budínová 
300 |b 3 tabulky, 3 ilustrace, 2 poznámky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 23 
520 |a Příspěvek představuje téma geometrických útvarů. Geometrickými útvary se zabývají děti již v raném školním nebo předškolním vzdělávání, kdy o nich získávají rané informace, z nichž některé mohou vést k nesprávným představám o geometrických pojmech, jež mohou negativně ovlivnit žákovo pozdější chápání daného pojmu. Cílem příspěvku je zveřejnit informace o tom, do jaké míry jsou žáci 1. stupně základní školy schopni zvládnout učivo geometrie dané Rámcovým vzdělávacím programem a zda jsou naplněny cíle práce učitele, který by měl probudit u žáků zájem o geometrii a posílit jejich vnitřní kladný pocit ze správně vyřešených úloh vycházejících z vlastního života. Příspěvek obsahuje výsledky výzkumu o vytváření představ o geometrických útvarech u žáků 4. ročníku brněnských základních škol. 
650 7 |a představa  |2 pedag 
650 7 |a geometrie  |7 ph114624  |2 czenas 
650 4 |a žák 
650 4 |a první stupeň 
650 4 |a základní škola 
650 4 |a dítě 
650 4 |a školní věk 
650 7 |a vzdělávání  |7 ph127311  |2 czenas 
650 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas 
650 7 |a informace  |7 ph121095  |2 czenas 
650 4 |a porozumění 
650 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 4 |a obsah výuky 
650 4 |a rámcový vzdělávací program 
650 4 |a učitel 
650 4 |a zájem 
650 4 |a řešení úloh 
650 7 |a život  |7 ph128022  |2 czenas 
650 4 |a výzkum 
650 4 |a výsledek výzkumu 
651 7 |a Brno (Česko)  |7 ge134084  |2 czenas 
653 0 |a ročník 3 
773 0 |t Učitel matematiky  |d Praha : Jednota českých matematiků a fyziků, 1994-  |x 1210-9037  |g Roč. 25, č. 2 (102) (2016/2017), s. 65-82  |q 25:2 (102)  |9 2017 
910 |a ABA012  |x kpw11459416 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001683081&local_base=ANL 

Podobné