"Zčásti jinotajně, zčásti zjevně" : alegorie jako didaktický nástroj v Komenského Labyrintu
Didaktický potenciál alegorické metody, didaktičnost alegorie v Labyrintu světa a ráji srdce. Jakým způsobem J. A. Komenský s alegorií pracoval. Nadčasovost postřehů Komenského, využití metody v dnešní pedagogické praxi.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy. -- ISSN 0323-0449. -- Roč. 140, č. 1 (září 2015) (2015/2016), s. 17-21
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace, 4 poznámky
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Neznámá dostupnost | Plný text | Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL |
Podobné
-
Umět spolu mluvit v míru
Jan Hábl, 1975-