Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi

To chci

Výzkumné sdělení nabízí empirickovýzkumné poznatky o hodnocení, konkrétně o využívání formativního hodnocení v souvislosti s prací s chybou. Studie se zaměřuje na to, zda hodnocení učitelů ve středoškolské praxi poskytuje žákům odpovídající zpětnou vazbu a tím rozvíjí jejich autoregulační kompetence a metakognici. Předmětem celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Věra Kosíková
Další autoři:
Klára Černá
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. -- ISSN 0031-3815. -- Roč. 63, č. 3 (2013), s. 372-392
Témata:
Popis jednotky:
Res. čes., angl. s. 418
Fyzický popis:
5 tab., 3 grafy, 16 pozn.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Neznámá dostupnost Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL

Podobné