1 - 20 z 1 644 Upřesnit hledání
1 - 20 z 1 644
  1. 1
    Academic Journal

    Alternativní název: Pátu: the "memory powder" of connoisseurs Ye'pamasa.
    Pátu: el "polvo de la memoria" de los Ye'pamasa.

    Autoři: Lima Azevedo, Dagoberto1 limaazevedo@gmail.com

    Zdroj: Mundo Amazónico. jul-dic2021, Vol. 12 Issue 2, p153-164. 12p.

  2. 2
    Academic Journal
  3. 3
    Academic Journal

    Zdroj: In: Australasian Journal of Environmental Management. (Australasian Journal of Environmental Management, 2020)

    Informace o vydání: Taylor and Francis Ltd.

  4. 4
  5. 5
    Periodical

    Autoři: TUMATAROA, PHIL

    Zdroj: Te Karaka: The Ngai Tahu Magazine; Winter2021, Issue 88, p56-59, 4p

  6. 6
    Periodical

    Autoři: HARDING, JAMES

    Zdroj: Te Karaka: The Ngai Tahu Magazine; Winter2021, Issue 88, p30-33, 4p

  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
    Academic Journal

    Přispěvatelé: Damir Cavar, eLinguistics Foundation Board Member, Malgorzata E. Cavar, Director of Linguist List

    Témata: Maori language

    Popis souboru: text/html

  11. 11
    Academic Journal

    Zdroj: In: European Journal of Social Work. (European Journal of Social Work, 2 January 2019, 22(1):16-29)

    Informace o vydání: Routledge

  12. 12
    Academic Journal

    Autoři: Mahuta, D.P.S.

    Zdroj: In: MAI Journal. (MAI Journal, 2019, 8(3):278-284)

    Informace o vydání: Nga Pae o te Maramatanga

  13. 13
    Academic Journal

    Zdroj: In: MAI Journal. (MAI Journal, 2019, 8(3):269-277)

    Informace o vydání: Nga Pae o te Maramatanga

  14. 14
    Academic Journal

    Zdroj: In: MAI Journal. (MAI Journal, 2019, 8(3):261-268)

    Informace o vydání: Nga Pae o te Maramatanga

  15. 15
    Academic Journal

    Autoři: Tocker, N.K.

    Zdroj: In: MAI Journal. (MAI Journal, 2019, 8(3):57-70)

    Informace o vydání: Nga Pae o te Maramatanga

  16. 16
  17. 17
    Academic Journal

    Autoři: Hetaraka, M.

    Zdroj: In: MAI Journal. (MAI Journal, 2019, 8(2):159-171)

    Informace o vydání: Nga Pae o te Maramatanga

  18. 18
    Academic Journal

    Alternativní název: Phase One: Opening the door for Māori to succeed in a digital community where cultural capacity and knowledge are valued and respected.

    Autoři: Te Kiri, Christine1 christine.tekiri@tekura.school.nz

    Zdroj: Journal of Open, Flexible & Distance Learning. 2018, Vol. 22 Issue 2, p10-17. 8p.

  19. 19
  20. 20
Vyhledávací nástroje: RSS Poslat e-mailem Uložit hledání